Dagbok

Svarta leggings, gråsilvriga ballerinas, puderrosa shorts, puderrosa ribblinne och svart FilippaK topp blev dagens outfit. Jag var övernoga i morse och tog på mig både kofta och svarta korta jackan, men jag kan säga att de inte behövdes under dagen....!

Shortsen och linnet inhandlades  i Milano. Märket heter Manila Grace och de fina bilderna här nedan är bl.a frånderas vårkollektion.

Manila Graces butik i Milano var liten, helrätt och precis i min smak!

Gårdagskvällen var trevlig. Jag hade inte ätit kvällsmat när vi kom dit, men det bjöds på goda snittar med parmaskinka och ost samt tunnbröd och lax.  Gants vår och sommarkläder presenterades och vi minglade och provade. Trots 15% rabatt, var jag ståndaktig och avstod från att shoppa loss. Jag vill ändå inte se mitt kontoutdrag för den här månaden.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0