Rund spetsig mandelformad eller trubbig tå?

image30

Spetsigt kommer in! de som hävdat att det spetsiga är ute, får ta tillbaka det nu. Jag är ingen förespråkare för att hävda vad som är ute eller inne den ena eller andra veckan. Jag gillar själv bäst spetsiga skor, tror jag. De är kaxigare och ser inte så snällt flickiga ut som runda lätt gör.

Vårens nyaste tå är nog den trubbiga avhuggna ballerinans tåspetstå....
Höstens nya tå är stetsig men inte utdragen långt spetsig utan mandelformad med en liten kort avslutande
uppnosig spets.

Rätt eller fel, ute eller inne....  Se på helheten. Välj det du gillar.

På gatorna i Milano dominerade det spetsiga. Men d har ju mycket eleganta tunna skira tyger och då är det fint med en spetsig hög pumps... classic och snyggt  tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: Mill

Det där är en hel vetenskap! Skönt att det finns många alternativ!

2007-04-23 @ 17:52:43
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: Iriz

Jaaaa och skönt att allt är tilllåtet!!!!

2007-04-23 @ 22:10:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0