Sälen

We´re back!

Tror att jag missade nämna att vi skulle åka till Sälen några dagar. Nåväl, ifall någon noterat att det varit tyst, lugnt, dött här på Infrontofus så är det för att jag har varit i Nonbloggingland... över helgen. Det har varit super. Mig kunde man se färgglad som en påsk-kärring med ett par Gucci, modell större springandes runt med minst två barn på skidor en aning längre än pjäxorna och hjälmar en aning större än barnen...

Jaja så mycket tillmoderapportering därifrån blir det inte, men vi hade fantastiskt fint väder och väldigt härliga dagar.

Idag startade vi med en kaosmorgon som övergick tilförmiddag innan vi hann iväg. Alla kom för sent och alla glömde något hemma. Så det var nog ungefär som det ska.... antar jag, med tanke på att vi kom hem väldigt sent. Som extra bonus vill jag bara nämna att just när jag konstaterade att kylen var lika tom som när vi åkte, då kom de stora killarna på att de skulle på utflykt med frita och ha matsäck med sig....! Tur att man kan trolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0