Upppackat

Har packat upp vårnyheter hela förra veckan.

Från Pilgrim, stora tuffa och färgglada smycken. Från andra smyckesleverantörer lite lugnare varianter med naturstenar, sötvattenspärlor, kristaller och slipade glaspärlor i olika varianter.

                                                        


Skokartongerna som anlänt innehållar allt från snygga boots till somrigaste tänkbara sandalerna. Vi tar bara hem ett par i varje storlek per modell ibland tar vi hem två par i de vanligaste storlekarna, men det är för att våra kunder ska veta att de är ganska unika med sina skor. Gemensamt för våren och hösten vad gäller skor är de skyhöga men ändå väldigt kvinnliga klackarna.


Kommentarer
Postat av: Myra

Åh. Jag gillar Pilgrim.
Har bl a en ursnygg väska. :)

(Du ser. Det kommenteras visst här. Bara man vet om att den finns. *s*)

2007-03-26 @ 20:36:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Myra

Åh. Jag gillar Pilgrim.
Har bl a en ursnygg väska. :)

(Du ser. Det kommenteras visst här. Bara man vet om att den finns. *s*)

Fast nu har jag försökt två gånger utan att det händer något... Hmmm... Testar igen. ;)

2007-03-26 @ 20:59:54
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Iriz

Ja visst! Vad glad jag blir! Och inte från vem som helst heller...! Och dubbelt upp!!!?

Kram på dig!

2007-03-27 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0