Ytterplagg i vår

  För att vara en shoppingberoende och "galen i nya saker tjej" så är jag ovanligt glad att få ta fram den här kappan och låta den komma ut i vårsolen. Den är kanelbrun och lite längre fram än bak Morgan Sundberg, 2707, har designat den. Jag är så nöjd att ha den i min ägo. Till den högklackade bruna skoletter i skinn med brett nervik i mörkbrun mocka. 

Annars är Trechcoaten från Whyred ett hett tips. Så rätt. Så himla rätt. Vill ha den. Men behöver den faktiskt inte. Jaa ni läste rätt. Jag har kollat igenom mina vårytterplagg och kommit fram till att jag inte kommer hinna använda ännu ett vårytterplagg.

I lekparken ser man mig i en kittfärgad qviltad Boomerangjacka, inte årets men den är perfekt i parken med Converse till. På stan har jag min svarta korta satinjacka fån J. Lindeberg eller Odd Mollyjackan från förra året med "tatto" på ryggen eller trechen från Esprit eller någon av mina FilippaK-kavajer eller varför inte jeansjackan ? Om jag inte har kappan så klart... vilken jag kommer använda flitigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0