God kväll

I morgon är det jobb på dagen och party på kvällen. Har inte bestämt vad jag ska ha på mig ännu. Barnen ska till mormor och morfar samt de stora till min syster (den äldre).  Jag borde träna. Har varit förkyld länge nu, så det känns som evigheter sedan jag rörde på mig. Borde passa på i morgon mellan jobb och party.... får se....

Jag skulle vilja ha svart och off white på partyt i morgon..... ni vet lite Chanelstil.... men det hänger inga sådana plagg i min garderob. Att ge sig ut och shoppa känns INTE aktuellt. Vi har restskatt att betala. Massor av pengar. Så min shoppingkvot är med råge uppfylld efter resorna till Milano och Stockholm...... Uhhhhh. Såg på Lyxfällan igår och fick våldsamt dåligt samvete.

Nej, nu önskar jag trevlig kväll, god natt och en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mill

Tänk att lyxfällan har blivit ett så populärt program. Kan det vara för igenkänningsfaktorn?!?

2007-05-28 @ 18:50:21
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: Infrontofus

Skulle tro det!!!

2007-06-02 @ 16:19:19
URL: http://infrontofus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0