Svart på våren?

Lördagens partyoutfit! Vet inte vad plagget heter, men det är en byxdress... Jag var svart i lördags kväll, på tjejmiddagen. När jag och min väninna anlände sa värdinnan i dörren; -Nä men här kommer det iallafall två svartingar! alla andra var somriga i vita linnebyxor, tunnikor i fladdriga tunna material och våriga ljusa färger. Flera var helvita. Och så kom vi, jag helsvart och hon i mörka jeans och vit och svart topp från Miss Sixty. En liten stund eter oss kom min andra väninna som hade åkt med oss ner från Stockholm, även hon svartklädd och med högklackade svarta fina festskor. Så svartingarna gjorde entré och utmärkte sig redan där. Vi hade en kul och trevlig kväll i dansens tecken. Senare när det blev tal om utgång var det bara svartingarna som ville gå ut och som gjorde det, resten bangade. Så tre svartingar skymtades på Bomull, men jag kan avslöja att där var vår klädsel inte särskillt iögonfallande.... vi smällte in ganska bra. Jag i min byxdress från Nolita och de in sina snygga jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0